Otsikolla viittaan tähän loistavaan sivustoon: http://lolclothing.spreadshirt.com/train-insaiyan-C142825, josta niin haluan tuollasen paidan! Aivan loistavuutta!

 

Asiaan. Huomenna otan taas käyttöön 5-jakoisen saliohjelman, kun nyt olen jonkin aikaa mennyt ihan yksijakoisella (jossa kylläkin kaksi eri päivää). Yksijakoisesta olen tykännyt sen takia, koska painot ovat ainakin mavessa ja sjmv:ssä nousseet joka kerralla ja tänään oli omasta mielestäni jonkinnäköinen saavutus, kun mavetin 60kg 3x5 ja sjmv:ssä lähti 55kg 3x8! Go me! 1370235_515811741840004_1394139010_n-nor

Tästä matka sitten ylöspäin! 5-jakoisessa tykkään siitä, että omistetaan yksi päivä esim. jaloille ja toinen sitten selälle ja hauiksille, tietää että on tullut kunnolla treenattua noita. Painot ei välttämättä nouse samalla tahdilla, mutta ehkä mun ego tällä kertaa sen kestää. Nyt on ollut myös paljon "rennompaa", kun treenin on voinu suorittaa vähän päälle tuntiin, mutta 5-jakoisessa se treeni venyy aina sinne 2 tuntiin, koska tauot ja enemmän liikkeitä. Kattoo miten tuo lähtee käyntiin nii turisen siitä sitten lisää.

 

Mua hämmentää ja mietityttää semmonenki asia kun paino. Ennen kävin joka aamu puntarilla kattomassa aamupainon, mutta sitten puntari hajos. Ei ku siitä loppu los patteros. Ihanan aikaansaamaton kun olen, niin en varmasti oo vieläkää hakenu uusia pattereita ja puntarilla käynti loppu siihen. Peilistä huomaan, että oon todellakin menny timmimpään kuntoon ja varsinkin aamusin oikee mielellää kattelen itteeni peilistä. Silti kun nyt vähän aikaa sitten kävin salin puntarilla, niin se näytti aika huolestuttavia lukuja, toki olin vaatteet päällä ja kello oli 18:00 illalla mutta silti. En ymmärrä johtuuko se nesteestä vai lihaksista vai mistä, koska valmentaja sano että ei ainakaa lihaksista. Kai oon sitte nestettä täynnä, who knows. Nyt en sitten ees tiiä haluanko hommata pattereita tohon puntariin, koska peili todellakin kertoo enemmän.

 

Nyt nukkumaan! 9937_668516846518891_1164624761_n-normal